vrijdag 15 april 2011

Ding 20 Music is in the air

Dit is een leuk ding!!! En blij dat ik ben met mijn vrije dag.....
Boeken en muziek maken toch wel een groot deel uit van mijn tijdsbesteding.
Wat muziek betreft: heel veel muziek vind ik mooi. En dat varieert dan van klassiek tot pop, via country en western, R&B en Ierse folk-music.
Ik heb echt genoten van de mogelijkheden die ik vandaag onder ogen (en oren) heb gehad!
Ik kende I-tunes en songr (http://www.songr.com/), waar je kunt inloggen met je twitter-account (en dat heb ik dan weer wel.)
Heel veel informatie haal ik ook altijd van Muziekweb. De site die ik in de bibliotheek stevig promoot. Ik vind hem echt heel goed.
Ik heb heel veel geluisterd op last.fm en kwam daar zoveel tegen wat ik ooit nog eens wil beluisteren. Geweldig.
Ja en wat kun je dan als bibliotheek met al dat moois?
Ik zag opeens een leesclub voor me, maar dan de luisterclubvariant. :-)
Het is misschien ook wel goed om de muzieksites die we nu met 23 dingen hebben gebruikt op de Kennemerwaardsite te zetten, zodat onze klanten ze ook meteen kunnen gebruiken?

1 opmerking:

  1. Ik kan alleen maar bevestigen wat jij hebt geschreven. Helemaal eens.
    Maar dat genietende katje slaat alles. Geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen