dinsdag 5 april 2011


Ding 18 LibraryThing

Je bent toch bibliothecaris, hé, dus is dit heel leuk om te doen.
Geweldig interessant om te lezen wat anderen van de boeken vinden die je zelf mooi vindt.
Dit is weer zo'n site waar je veel langer dan je eigenlijk wilt aan blijft hangen, omdat je steeds meer dingen ontdekt.
Fantastisch om te zien hoeveel gebruik ervan gemaakt wordt.
Ik heb een account aangemaakt en 10 wilekeurige boeken uit mijn verzameling in mijn bibliotheek gezet.
Nog niet voorzien van sterrenwaardering, trefwoorden. Daar gun ik me nu even geen tijd voor.
De aanbevelingen die je bij je titels krijgt zijn handig,al heb ik bij sommigen een beetje twijfel.
Het aantal leden verschilt nogal per titel.
De link in mijn blog zetten, is me niet gelukt.









2 opmerkingen:

  1. Dit is een geweldige site voor book freaks om het zo maar eens te zeggen. Vergelijkbare sites zijn: google books, dizzie en sinds kort natuurlijk de boekensalon.

    Lukt deze link niet of lukt het je niet om een link in je bericht te zetten?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad typisch een site voor de bibliotheekfreaks. Wat heerlijk dat je kunt ordenen en aan kunt geven wat je ervan vindt. Vervanging van het aloude boekenschriftje? of deed jij daar niet aan?

    BeantwoordenVerwijderen