donderdag 31 maart 2011

Ding 14 Instant messaging

Hiermee heb ik niet zoveel ervaring. Wel het ooit allemaal al uitgeprobeerd. Mijn dochter was een goede docente.
Om met mijn vrienden in het buitenland te kunnen praten en om ze te kunnen zien heb ik destijds al een kleine camera op mijn scherm geplakt  en Skype gedownload.
Tot mijn spijt moet ik toegeven dat ik er nog niet verder mee ben.
Diep van binnen denk ik: wat is er mis met alleen e-mail? Het hoeft niet allemaal zo gehaast.
Maar ja, we leven snel.
In elk geval zal ik privé niet of nauwelijks chatten.
Voor de bibliotheek lijkt het me een mooi medium. Alleen denk ik dat er vooral in de avonduren veel aan computers wordt gewerkt. Gaan we dan naar thuiswerken?
En zou je ook gaan fungeren als 'telefoon voor mensen in nood?' Van die eenzame mensen die het leuk vinden om zomaar eens te gaan chatten? Lijkt me niet ondenkbaar.

1 opmerking:

  1. Wanneer je regelmatig online bent en het 'chatvenster' open staat kan het heel leuk zijn om even een chat te voeren met familie, vrienden of collega's. Die ervaring heb ik met zoon nr. 2.

    BeantwoordenVerwijderen