vrijdag 11 maart 2011

Ding 10 Delicious


Dat was heel wat leeswerk voor ik ging scharrelen in die grote vergaarbak. Eigenlijk moet ik natuurlijk zeggen ' schatkist' .
' Delicious' link je toch aan ' lekker eten' . Misschien smullen mensen inderdaad van die overdaad aan onderwerpen. Het sociale aspect vind ik wel leuk en leerzaam. De tags bij de diverse onderwerpen maken het wel heel veelomvattend. Al rondreizend op de site kom je interessante onderwerpen tegen. Met een zucht denk ik dan maar weer: later, later, ga ik daar weer kijken.
Meestal ben ik een ' koppensneller', maar dat helpt niet met alle informatie die ik op 23 dingen tot me moet nemen. Betekent dus echt gedegen lezen.
Ik wil niet nog ergens een account aanmaken. Dat wordt me te onoverzichtelijk.
Het is wel interessant om naar de diverse onderwerpen te kijken, maar ik heb zelf het idee dat ik er niet zoveel mee ga doen.
Voor mijn werk maak ik veel gebruik van de MyPip. Die kan ik ook overal opvragen (als ik tenminste de juiste gebruikersnaam en wachtwoord goed onthoud. :-) )

1 opmerking:

  1. Zo zie je maar: veel verschillende mogelijkheden voor favorieten. Delicious, MyPip, Bookmarks.
    In Hhwrd werkten we niet met MyPip en eerlijk gezegd zit het nog steeds niet in mijn systeem.
    Mijn bookmarks in Igoogle zijn mijn favoriet. Maar als ik eerlijk ben ga ik dan voorbij aan het sociale aspect van het 'delen'.

    BeantwoordenVerwijderen