vrijdag 11 maart 2011

Ding 12 Twitter



Wat is er nou toch zo leuk aan Twitteren? Zelf vind ik het vogeltje wel heel leuk. Ik zag het beestje zelfs al in een gebreide uitvoering. :-)
Ik ben niet van plan om een account aan te maken.
Als er serieus mee omgegaan wordt met dit fenomeen kan het wel nuttig zijn. Met b.v. nieuwsberichten of zo.
Voor volgers van een bibliotheek kan het misschien interessant zijn om steeds de nieuwste activiteiten getwitterd te krijgen, of de nieuwste aanwinsten, of als er iemand een discussie in gang zet.
Ben benieuwd wat er op dit gebied in Kennemerwaard uitgevoerd gaat worden.

1 opmerking:

  1. Dat vogeltje is natuurlijk om te pikken. Maar los daarvan: wanneer je geen Internet op je mobiel hebt gaat het snelle aspect van actie/reactie (volgen) een beetje verloren.
    Maar ik denk dat we niet meer om Twitter heen kunnen. Ik hoef alleen maar aan de gebeurtenissen in Egypte te denken. En wat dacht je van Libiƫ?
    De mobiele telefoons worden niet voor niets van de burgers ingepikt.

    De bezoekers van de site van KW kunnen de bibliotheek volgen op Twitter.

    BeantwoordenVerwijderen