zondag 13 februari 2011

Ding 6 Flickr

Het gebruik van Flickr is nieuw voor mij. Als ik mijn foto's wil delen maak ik er Picasa-albums van. Vanuit 'mijn afbeeldingen' doe ik dat. Ik heb kortgeleden een externopslaggeval gekocht, zodat in geval van een algehele crash van mijn harde schijf de foto's er nog zijn. (Hoop ik)

Eigenlijk baal ik nu wel. Heb flink rondgeneusd op Flickr, waarna ik de hele tijd bezig ben geweest om te proberen foto's in mijn berichten te zetten. Doe alles stap voor stap (denk ik). Dan komt de melding dat als ik op 'gereed' klik, ik het bericht kan aanpassen en mijn blog kan publiceren.
Ik zie alleen nergens de ge-uploade foto.Ik mopper dan nu ook de hele tijd: potverdorie, wat een geflickr. :-)
Maar ik zal wel iets fundamenteels over het hoofd zien. Vraag morgen mijn collega's wel even.
Als je zo lang met één item bezig bent, gaat het plezier een beetje over.

Ik heb so wie so al een probleem met foto's. Als ik bloggers wil volgen, dan verschijnt als volger niet de foto die ik bij mijn blog heb staan, maar dat anonieme hoofdje. :-)

2 opmerkingen:

  1. Direct na de vakantie weer aan het bloggen!
    Niet te lang met één item aan de gang blijven, want dan raak je gefrustreerd. Een volgende keer lukt het wel. Stiekem heb ik er wel een beetje lol in, want het is zo herkenbaar!
    Ik heb je een 'gmail' gestuurd. Ik hoop dat het nu gaat lukken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moed houden en gewoon de draad weer oppakken, dat helpt meestal wel.
    Jouw foto i.p.v. het anonieme plaatje meot toch niet zo moeilijk zijn. Als je nu eens een directe collega vraagt om even te helpen? Dat doen ze vast.

    BeantwoordenVerwijderen