zondag 30 januari 2011

Ding 4 en 5

De informatie over de feeds is heel verhelderend, al ben ik er nog steeds niet achter wat ik nu precies doe. :-)
Dat komt, naar ik hoop, nog wel.
Een aantal van de opgegeven feeds heb ik toegevoegd. Nu moet ik nog gaan kijken hoe een en ander werkt.
Privé heb ik geen websites die ik zo regelmatig bezoek dat het nodig is om me te abonneren op de feeds. Althans, dat vind ik.
Voor wat betreft mijn werk vind ik de bibliotheeksites wel handig. De verenigingssite bezoek ik regelmatig op zoek naar de neiuwste ontwikkelingen. Dat hoef ik nu dus niet meer zelf te doen.

2 opmerkingen:

  1. RSS kan erg handig zijn; maar wanneer je overvoerd wordt, wordt het alleen maar onoverzichtelijk.
    Dus kijk, zoals je zelf zegt wat het beste bij je past.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is het Volgen met je nickname al gelukt?

    BeantwoordenVerwijderen