zondag 23 januari 2011

De eerste stappen zijn gezet!

Daar zit je dan op een druilerige zondagmiddag aan je pc.
Dat gmail/adres en dat blog zit me al enkele dagen dwars. Kan het even gauw tussendoor? Moet ik er echt voor gaan zitten? Wanneer zal ik daar dan tijd voor maken?
Zo links (dit wordt een steeds lastiger woord: bedoelt iemand de richting of de aanduiding naar het net? :-) )en rechts had ik al gehoord dat het best een beetje tijd kostte.
En er is altijd zoveel wat ik wil. Maar het is geregeld.
Ben ook razend benieuw naar al die schatten die ik ga ontdekken.

1 opmerking:

  1. En de eerste stappen zijn gezet. Proficiat. Reken er op dat je de komende maanden heel wat uurtjes achter die computer te vinden bent. Neem het niet te licht, want het kost best flink wat tijd. Veel plezier met schatgraven.

    BeantwoordenVerwijderen