zondag 27 februari 2011

Ding 7 Nog meer Flickr en fotowetenswaardigheden

Kijk, en opeens kan ik zomaar een foto toevoegen. Mijn berichtenmaker stond steeds op 'HTML' en dat moest dus niet. :-)
Had ik dat zelf moeten weten? Ik kwam er achter door een gesprek met de docente informatica van de MIB-opleiding. Hele zorg minder.
De foto vind ik zelf nog steeds één van de mooiste van een vakantie op Shetland. Hij is gemaakt op het meest noordelijke eiland van de Shetlandeilanden, nl. Unst.
In gedachten zie ik steeds zo'n Engelse schilder (heette hij niet Bob Ross of zo?) die met een penseeltje de witte schuimkopjes aangeeft op zijn schilderij.

Verder heb ik nog even verder rondgekeken bij Flickr. Jeetje, wat een mogelijkheden.
Voor de bibliotheek denk ik dat een wisselende foto-serie over wat er allemaal aan activiteiten gaande is interessant kan zijn. Dan maken we tenminste meer duidelijk dat we meer doen dan 'alleen maar'boeken uitlenen.
Later, later, als ik mezelf meer tijd gun om van alles uit te zoeken, ga ik er vast wel meer mee doen.

3 opmerkingen:

  1. Dat is je toch gelukt! Ik ben het met je eens: het is een schitterende foto. Een schilderachtig landschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar het omzetten van het anonieme hoofdje in de foto van mijn profiel is nog niet gelukt. :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaa, Bob Ross, slaapverwekkende maar geweldige uitzendingen (zijn die niet nog op AT5 te zien?)!

    BeantwoordenVerwijderen