zondag 14 oktober 2012

De Verdiepdingen

Daar zit ik op een druilerige zondagmiddag in Amsterdam aan mijn pc om te proberen wat wijzer te 
worden omtrent de verdiepdingen. Eerst mijn blog-vaardigheden oppoetsen.
Sinds het afsluiten van de 23 dingen heb ik er niets meer mee gedaan.
Wel lees ik heel regelmatig de blogs van Bibliotheek Kennemerwaard, want ik wil niet dat mij iets ontgaat. :-)
Als het bloggen lukt, ga ik me storten op (een selectie van ) het leesvoer betreffende het eerste verdiepding. De intentie om structureel tijd in te ruimen voor de nieuwe dingen is ruimschoots aanwezig. Alleen voor mij geldt net als voor zovelen: hoe past één en ander in een altijd vol schema?


2 opmerkingen:

  1. Klinkt makkelijk, maar hier komt het wel op neer: gewoon doen! En welkom terug!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk al die 'oude' 23dingen blogs .. veel succes met de verdiepdingen!

    BeantwoordenVerwijderen