dinsdag 1 januari 2013

Screencasting

De instructiefilmpjes bij deze Verdiepdingen geven een goede uitleg. Nooit geweten dat dit screencasting heette. :-)
Dit Ding heeft me heel wat hoofdbrekens gekost. En...heel veel tijd
Ik wilde iets maken met een uitleg van de websites die op de publiekspc's staan, in de hoop dat deze dan meer gebruikt gaan worden.(als in de toekomst alle vestigingen over de zelfde content beschikken en de zaken geharmoniseerd zijn.)
Maar....het is me niet gelukt. Ondanks het feit dat de uitleg op de screencasting sites toch echt wel duidelijk was. Ik had een heel klein probeerseltje gemaakt, maar die was opeens verdwenen en toen ontbrak me de moed om weer opnieuw te beginnen. Later, later, als ik ooit meer tijd heb.....Want leuk is het wel om dit soort dingen uit te proberen.
Een rondje door bibliotheekland leverde me ook niet zo veel op. Misschien is dit nog een onontdekt gebied?

1 opmerking:

  1. Klopt, veel zie je het nog niet. Misschien omdat het zoveel tijd kost als je het goed wilt doen?
    En de beste wensen voor 2013!

    BeantwoordenVerwijderen